Trzaski w zasilaczu

Autor: wjz <wjz_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 10:24:54 MET

Mam Chiefteca (HPC-420-302-DF) - 420W. Kupiony w maju br, od pewnego czasu
wydaje przy wlaczeniu glosny trzask, jest to odglos jakby iskrzenia w srodku
zasilacza. Serwis stwierdzil, ze cos naprawil (nie chcieli powiedziec co), a
trzaski jak byly tak sa. Przedstawiciel firmy w ktorej kupilem zasilacz
stwierdzil, ze takie trzaski to normalna sprawa w zasilaczach. Pytanko: czy
Chiefteki tak maja, czy tylko ja zostalem uszczesliwiony takim egzemplarzem
? Bo w moim poprzednim zasilaczu klasy noname nic takiego nie wystepowalo...

W.