Re: jaka nagrywarka DVD z dobrą korekcja

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 21:38:27 MET

jahu wrote:

>W przeciwieństwie
> do NECa 3500A, który wył u mnie jak odkurzacz.

Może jakiś wadliwy egzemplarz trafiłeś albo "krzywe" płyty noname
wpadające w wibracje. U mnie identyczny sprzęcik chodzi naprawdę
cichutko (cały komp jest wyciszony - wentyle max 20 dBA i Hdd Seagate na
PATA). AFAIK ten model ma w ogóle opinię jednego z cichszych, a przy
odrobinie zredukowanej software'owo prędkości jest praktycznie niemal
niesłyszalny nawet nocą.

> pozdrawiam
> jahu

Pozdrawiam