Re: service pack

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 21:13:03 MET

Zbyszek Misiewicz wrote:
> Windows prawda :p
> Zestaw akronimów związanych z ogólnie rozumianą informatyką pochodzi z
> języka angielskiego - i trudno się dziwić - zarówno technologia jak i
> *ten* styl bycia pochodzi *stamtąd*.
> Więc nie porównuj... bo to nie tak :-)
> Pozdrawiam świątecznie,
> Z.
Ale jesli tylko ma sie odrobine inteligencji i dobrej woli, skrot SO w
zestawieniu z ciagiem znakow XP Pro mozna bez problemu rozszyfrowac jako
system operacyjny. I to, ze skroty angielskie sa powszechnie stosowane,
nie oznacza, ze mamy zapomniec jezyka polskiego, bo zwrot system
operacyjny sie zadomowil na dobre (chyba?).
Ja rozumiem gdyby napisal OS WDC 80GB, co mialoby znaczyc "obrzydliwie
szybki" - wtedy uzylby skrotu juz pierwotnie "zarezerwowanego".
A zreszta, moje gledzenie wnosi tyle co i Wasze ;-)

Wesolych zycze
WL