Re: Chieftec 302 D

Autor: Hanibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 20:23:52 MET

Dzięki wszystkim, tak też myślałem. Z temperaturą w budzie zawsze miałem
problemy bo mam kompa pod biurkiem strasznie zabudowanego. Z przodu już mam
wpychający a ten jako wyciąg będe musiał jakoś śmiesznie z tyłu za zewntrz
zamontować
bo po dodaniu przejściówki 60-80 lekko zawadza o radiator - taki los w
starych obudowach, kiedyś to była jedna z dłuższych a dzisiaj ...
Co do Chiefteca mieliście racje - jednak wyciąga ale bardzo powoli a
wyczułem to jak wsadziłem lapke i dmuchnąłem
na kurz (-: .