Re: Problem z włączeniem komputera po nocy

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 19:32:20 MET

Dnia Wed, 22 Dec 2004 18:18:32 +0100, pb2004 napisał(a):

>Od niedawna mam problem z włączeniem rano komputera. Gdy go włączam
>zapalają sie lampki power i dysku twardego i świecą ciągłym światłem.
>Normalnie też ruszają wentylatorki na procesorze, w zasilaczu i
>prawdopodobnie karcie grafiki. Jednak monitor pozostaje wyłączony i komp
>dalej nie bootuje. Po około dwóch minutach gdy sie "nagrzeje" wyłączam
>go i włączam ponownie i teraz startuje normalnie. Co to może być?

Miałem (czy raczej sporadycznie mam) podobny problem. Jak ktoś na tej
grupie zasugerował - sprawdź kondensatory na płycie głównej czy
przypadkiem nie są spuchnięte/wybrzuszone. Jeśli tak, to masz
winowajcę (-ów) odpowiadających za kłopoty z poprawnym rozruchem
komputera.

--
Pozdrawiam
cyberkid(_a_)chello.pl