Re: Jaka klawiatura?

Autor: <blazej480_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 16:56:41 MET

> trzeba zwracacuwage na firme i cene ;-)
> w domu kiedys mialem Chicony i wydawalo mi sie ze jest dobra. niedawno
> skusilem sie na Siemensa i dopiero teraz widze roznice oczywiscie na
> korzysc Siemensa.
> Na allegro mozna kupic nowe firmowe klawiatury w smiesznych cenach.

Chyba już się zdecydowałem na logitecha UltraX.

A mam pytanie jeszcze takie. czy jak na klwiatyuach są przyciski do obłsugi
Audio to czy powiedzmy pisząc w World, mogę obsługiwać audio nawet jeśli
pracuje w tle?? To dla mnie important.
jakie zncie najlepsze klawiatury właśnie z obługą audio? najlepiej w miarę
przystępnej cenie.

pozdrawiam