Re: jaka plyta 4 ATA + SATA

Autor: oizo <oizo_at_autograf.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 16:29:21 MET

Użytkownik "AndrewE" napisał w wiadomości
> Witam.
> Zmieniam plyte glowna. Obecenie mam podlaczonych 6 urzadzen ATA.
> Dlatego plyta musi miec 4 kontrolery ATA. Kiedys pewnie kupie cos SATA,
> dlatego "rozwojowo" fajnie gdyby nowa je miala.
> Jaka plyte polcicie 4 ATA + SATA po AMD ?
> Narazue znalezlem tylko Gigabyte "GA-7N400 Pro2 NF2".
> Jkies inne porpozycje ? Jak sprawuje sie ta plyta ? Prosze o opinie

ja uzywam tego gigabyte i jest bardzo stabilna - pracuje na niej athlon
2500+ podkrecony do 3200 i 4 x 256MB ramu.
Mam zajete wsztstkie sloty pci , podłaczone 4 napedy optyczne , 3 dyski i
wsio smiga az miło - zero zwiechow.
polecam ta płyte - ma ona wszystko co dusza zapragnie.
Lan 1Gbit , 2 x firewire , 6 x USB2.0 , dzwiek Realteka 5.1