uszkodzony samsung 15"

Autor: Marek Turski <marasek_at_qwe-BezTego.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 14:57:13 MET

Witam,

Mam sobie uszkodzony monitor Samsunga, 15", ~6-letni. Cos mu padlo, za
ktoryms razem po prostu nie ruszyl - moze dostal jakis ladunek elektryczny
od szyny, czy cos... W kazdym razie udaje trupa (ale nie smierdzi przy tym).
Pytanie - czy gdzies w Warszawie znajde darmowa diagnostyke takich
monitorow? Ten jest mi raczej niepotrzebny i jesli to cos powaznego
(powiedzmy naprawa >100zl), to na pewno nie bede w to inwestowal w naprawe.

Pozdrawiam,
Marek