Re: Spowolnienie nagrywania p³ytek

Autor: SeepU <ANTYSPEMEKseepu_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 13:18:39 MET

> Osobn± spraw± jest ¿e trochê nie wierzê ¿e nagranie przy np. 52x ró¿ni siê
> od tego przy 4x - owszem, bêd± pewnie inne no¶niki w ró¿nych rodzajach
> p³yt, mo¿e pojawiaæ siê ró¿na liczba b³êdów - ale zasadniczo format jest
> zawsze ten sam i nie zmienia siê magicznie przy wiêkszych prêdko¶ciach.

Widzisz, moje stacjonarne DVD reaguje zadziwiaj±co powtarzalnie, je¿li
nagram p³ytkê wolniej, co byæ mo¿e skutkuje lepiej "zaznaczonymi" ¶cie¿kami
to czyta dobrze, je¿eli nagram zbyt szybko to filmy przycinaj± siê. Efekty
s± takie same na ró¿nych p³ytkach CD-RW. P³ytki CD-R nie sprawiaj± ¿adnych
problemów.