Re: pytanie o ilość pamięci RAM

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 11:02:49 MET

> Kupuje kompa do ogolnych zastosowań internet, word, trochę grania. Ile
Ramu
> powinienem załadować (wiem, że nalepiej jak najwięcej ale interesuje mnie
> ilość optymalna).
Jaki system jak XP to 512 MB ja z graniem jak bez to w 256 zie zmiescisz ale
trche pisania szukania poczty zasmiecenie systemu i zaczznie kucac zanczy po
odpaleniu zaalokuje ci 140 MB gg antywir firewall inne bajerki + word IE na
raz i bedzie pozamaitane wiec 512 to optimum nie za mala nie za duzo 256 dla
ludzi ktorzy dbaja o system..

Pozdrawiam
Buniek