Re: Pomiar drogi myszki :-)

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 10:19:31 MET

Sander wrote:

> Być może, ale i tak Linuks jest IMHO stosunkowo mało popularny.
> Gdzies indziej czytałem (nie pamiętam tej strony) o 12%-tach,
> a to jest jeszcze mało.

A jaka jest wartosc supportu swiadczonego corocznie na rynku
oprogramowania? A ile to jest 12% z tego w wartosciach bezwzglednych? Bo
ja nie wiem ile, ale na pewno kupa szmalu. Przy duzo mniejszym nakladzie
inwestycyjnym niz poniosl MS, i bez zawezania grona specjalistow do tych
ze slono oplaconym "MCSE" czy podobnym.

WL

PS. Poza tym nie znam zadnego serwera postawionego na sofcie MS, gdzie
moglbym sobie konto shellowe zalozyc. Do kitu system, ja bez shella zyc
nie moge. I linuxa nie musze sobie w domu instalowac. Wystarczy ssh ;-)
I wszystkie te bajki o klopotach z instalacja linuxa ida w niepamiec.
Root sie martwi, root backupuje, zycie jest piekne...