MicroStar 6712 v2 po upgrade biosu ???

Autor: Toman <tomanoo_at_wywal.gazeta.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 00:22:56 MET

Witam !!!

Mam następujący problem po zmianie biosu na plycie głw. MS 6712 v2, komp
wstaje wyświetla sie początkowy ekran posprawdza dostępne napędy z których
mógłby się uruchomic i wyskauje komunikat: miałem bios 1.5 zmieniałem na 1.C
(taki który poprawnie rozpoznaje semprony).
"checksum bad"

potem juz można tylko wybrac F1 by wejsc do biosu, po tej operacji
jakakolwiek zmiana w biosie powoduje ze komp ni wstaje wogóle dopiero po
cmos clear ... i to samo od poczatku...

no i mozna wybrac jeszcze F2 czyli domyślne ustawienia biosu ale po tym juz
tez mozna tylko zastosowa cmos cleear...

mam pytanie co z tym mogę zrobić??? żeby płytka ruszyła??

biosu nie potrafię na nowo wgrac starego bo nie można nijak urochomic
DOSa...

jeśli ktos jest mi w stanie pomóc to będe wdzięczny...

pozdrawima
Toman