Asus A8N-SLI Deluxe vs. Giga Byte GA-K8NXP-SLI (bądź GA-K8NXP-9)

Autor: <user_at_domain.invalid>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 23:29:05 MET

Wit-Aj!Cie.

W końcu doczekałem się w polsce płyt z nForce4 na pokładzie.

Co prawda są na razie tylko Asusy... ale czy warto czekać na GigaByte?

Asus odpowiada mi i pod względem cenowym i parametrami. Jednak od zawsze
szanowałem Giga Byte za ich Dual Bios :) i parę innych rozwiązań.

Kto pomoże mi wybrać jedną z tych płyt? (Na SLI mi nie zależy aż tak
bardzo dlatego GA-K8NXP-9 też by mi wystarczyło ale niestety jeszcze jej
w polsce nie wdziałem)

Procek będzie AMD Athlon 64 3200+ i karcie graficznej .. ale to watki
ponizej aby nie mieszac msg:)

Pozdrawiam
Moriturus Sav Koog