5 patykow do wydania

Autor: Marcin Łuszczek <znegva_at_yrzne.cy>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 22:36:00 MET

Czesc

Wybaczcie topic ;-)

Zalozmy ze mam do dyspozycji 5 tys. zl i chce za to zlozyc
komputer (bez peryferii w stylu monitor, klawiatura, mysz, itd.)

Komputer generalnie do pracy, ale jakas giera tez sie pewnie
od czasu do czasu przydarzy. Nie jestem na biezaco jesli chodzi
o hardware, wiec prosze Was o pomoc (a najlepiej o konkretna
konfiguracje). Zalozenia sa takie:

- MB z RAID'em
- karta grafiki z DVI
- RAM 1024 MB
- CD ROM
- nagrywarka DVD
- obudowa Medium Tower
- porzadny zasilacz

Do tego oczywiscie procek, system, HDD + reszta dupereli.

Priorytety: stabilnosc dzialania i cicha praca.

TIA

--
Pozdrawiam
Marcin Łuszczek