Re: Interesujacy przypadek

Autor: dżej-dżej <no.mail_at_no.spam.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 22:46:31 MET

"Sokolek" <sokolek@autograf.pl> wrote in message
news:cqa3ik$8qh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jestem badzo ciekawy i probuje sprawdzac duzo rzeczy :) dzis skonczyl
> mi sie gaz w zapalniczce wiec wyciagnelem ten pstryczek elektryczek co
> generuje iskre. Byłem bardzo ciekawy jak na iskre zareaguja rozne ciala
> fizyczne :) przylozylem kabelek do ekranu monitory i po pstryknieciu sie
> nic
> nie stalo, troche posmutnialem ale zabralem sie za myszke. Mam mysz
> media-techa, optyczna.
> Wsadzilem koniec kabelka do otworu myszy z ktorego ten
> laser
> swieci, jakies 3 milimetry pod plastik ktory jest dookola niego i
> [...]

Musisz przeprowadzić całą serie doświadczeń...

Jeśli w próbie 20-30 doświadczeń uzyskasz te same wyniki,
dopiero wtedy będzie można wysnuć jakąś hipoteze.

Ale ogólnie - bardzo dobrze, że przeprowadzasz takie
doświadczenia, próby i eksperymenty !!!!.

Bez Ciebie synu TECHNIKA STAŁA BY W MIEJSCU !!!

A tak mamy postęp !

Pozdr.
J.