Re: Pobór prądu przez nieobciążany procesor

Autor: Przetarg <przetargi_at_pl.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 11:04:14 MET

> Chodzi mi o zależności procentowe. Ale co ma do rzeczy monior? O ile wiem,
> nie obciąża on procesora. ;)
>
> A jeśli naprawdę zależy Ci na konfiguracji, to powiedzmy Athlon XP/Sempron
> 2000+ do 2800+. Grafika np. Radeon 9600.

a mnie interesuje czy w ciagu miesiac komp chodzący czały czas A2,8 będzie
brał duzo mniej pradu jeżeli uruchomie cpuidle a np SETI. Jaka bedzie
róznica w KW? lepiej w złotówkach. Komp mój działa jako serwer i ciekaw
jestem ile dopłacam do rachunku za prąd:) Poprostu czy opłaca sie właczac
cpuidle czy to bedzie np 1zł różnicy?