Re: Pobór prądu przez nieobciążany procesor

Autor: Maciek <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 10:02:55 MET

Marcin Narzyński wrote:
> Intryguje mnie, jaki prąd jest pobierany przez procesor główny i kartę
> graficzną przy biernej pracy komputera w WinXP. Chodzi o sytuacje, gdy
> obciążenie procesora nie przekracza 5-10% a na ogół utrzymuje się poniżej
> 2%.
nie napisales o jaki sprzet ci chodzi ;-)
wiadomo ze celeron 400MHz bedzie pobieral mniej energii od celerona
2.4GHz. tak samo jesli chodzi o karte graficzna.
wydaje mi sie jednak ze bez pomiaru trudno jest to oszacowac bo zalezy
to od konkretnej konfiguracji od zainstalowanego oprogramowania + monitor.

--
Maciek M.