Re: zasilacz czy chlodzenie?

Autor: steensh <steensh_at_NOSPAM.wp.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 09:56:20 MET

Użytkownik "Kihu" <Kihu@icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:cq8jko$odc$1@opal.icpnet.pl...
> Mam Athlona Xp 1800+ (Palomino). W stresie latem temp. doszła do 63 st.
> mimo to komp chodzi stabilnie.
> Na twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia pamięci Memtestem albo Goldmem
> Pozdrawiam
> Kihu

:-) za wczasu na noc kompa zostawilem z Memtestem-86 v3.2

WallTime: 7:40:00
Cached: 256M
RsvdMem: 76K
MemMap: e820-std
Cache: on
ECC: off
Test: std
Pass: 20
    !!!_Errors:_4_!!!
ECC Errs: 0

Tst: 4
Pass: 1
Failing Address: 00008abe200 - 138,8 MB
Good: 83ed28da
Bad: 82ed28da
Err-Bits: 010000
Count: 4
Chan: 1

Test robilem pierwszy raz, wiec nie wiem, czy dobrze rozumuje... Jak na
moje to jest w pamieci jedno miejsce uszkodzone, w ktorym przez caly czas
testowania wystapily 4 bledy.
Pamiec w takim razie pojdzie do wymiany i chcialbym, aby to rozwiazalo
problem.

Czy jest mozliwe, aby pamiec uszkodzila sie w trakcie uzytkowania kompa,
czy raczej byla walnieta juz od samego poczatku? Pytam sie, bo kiedys nie
mialem wiekszych problemow z kompem.

dzieki i pozdrawiam

--
steensh