Re: Jaka klawiatura?

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 09:51:15 MET

wto, 21 gru 2004 o 02:22 GMT, dżej-dżej napisał(a):

> Najlepsze klawiatury bez dwóch zdań ma Logitech
> Z tanich modeli polecam Logitech UltraX

Potwierdzam, moze i ten model jest z niskiej polki cenowej, ale umiescilbym
go napewno na wysokiej polce jakosci
ekstra klawiatura za stosunkowo mala kase

jedyny jej minus dla mnie to kabelek :/, ale poswiecilem sie i przesiadlem
sie na nia z klawiatury bezprzewodowej...,

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][   Ta sygnatura zostala automagicznie      ]
[       Ekg: #3781111            ][   wygenerowana programem Signify v1.14.   ]