Re: nec fe991sb ostrość

Autor: PP <pemo74_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 06:51:06 MET

> przecież fe991sb to diamontron - to samo co trinitron!

mysle ze jednak nie to samo.

Posiadam iiyamę na
> diamontronie i muszę przyznać, że ma swoje odchyłki czasem, ale ostrość
> była
> też kiepska na początku - dopóki nie zmieniłem na porządną kartę grafiki
> (matroxa).

to akurat wykluczam poniewaz podlaczam oba monitory do jednej karty
jednoczesnie i na diamontronie jest lipa a na trinitronie obraz ostry.

> Co do Twojego posta, to może trafiłeś na gorszy egzemplarz??

co w takim wypadku? reklamowac? chyba tak. dlaczego mam sie meczyc przez
najblizsze lata na monitorze ktory wyswietla mydlany obraz?