Re: ktora firma lepsza nagrywarek DVD?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 00:34:27 MET

"przemek" cq7mo4$os8$1@atlantis.news.tpi.pl

> wielka jest sila reklamy :) .Poza tym toshiba robi teraz napedy
> razem z samsungiem - ciekawe jak im to wychodzi niestety nie znam
> nikogo kto zaryzykowal i kupil.

Płyty Vobis/MediaStore można (u mnie) nagrywać tylko bardzo powoli.
I chyba tak potrafi tylko CloneCD. Każdy inny program (ze znanych
mi, a użyłem już kilkunastu) nagrywa z błędami. Czasami płyta jest
czytelna, choć scan powierzchni w połowie (w 1/3) wychodzi na czerwono
lub/i porównanie bajt po bajcie wykazuje różnice pomiędzy tym, co
zostało nagrane i tym, co miało być nagrane.

Być może to tylko ten egzemplarz nagrywarki. :)

Nagrywanie na Dysanach DVD+RW zazwyczaj przebiega bezbłędnie,
ale raz (nagrałem tę płytę ze 30 razy) mi się przytrafił błąd
przy nagrywaniu za pomocą Nero czy jakiegoś MagicISO. :)

Płyta nie była opaćkana palcami, nie była porysowana itd. :)
(w każdym razie nawet pod fotograficzną lupą nie widziałem
rys czy odcisków palców)

E. :)