Re: Superszybki Laptop!!!

Autor: zbylu <zzielins_spam_trap_at_wsh-kielce.edu.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 00:03:54 MET

W artykule news:cq7bfm$lfu$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Mariusz Wróblewski z adresu <mariusz_wroblewski@o2.pl>
napisał(a):

> Co myślicie o laptopie Eurocom 900T?
> Pentium 4 3,2 HT
> 1024MB DDR2
> 60GB SATA
> geForce 6800 Go 256MB PCi-X
> DVD+/-RW
> Tuner TV
> Ekran 17' WSXGA+(1680x1050)
> Win XP Pro
>
> Komputer ma być tzw. Desktop Replacer, czyli zamiennik stacjonarnego
> PC. Czas pracy na baterii n ie ma znaczenia.
> Cena: 13500zł

Moim skromnym zdaniem procesor desktopowy i notebook to pomylka.
Raz ze sie grzeje, a dwa ze bedzie ci bardzo szumial i przeszkadzal (bedzie
glosno).
Co do rozdzielczosci -to tez bym sie przyczepil - bo skoro "stacjonarne" lcd
maja
natywna 1280x1024 i widac niezle na nich czcionki (co niektorzy narzekaja
jednak
ze sa male) to juz tak duza rozdz. ktora napisales powyzej w notebooku
bedzie
imho nie do przyjecia - podejrzewam ze nie bedzie wyrazny obraz.
Wydaje mi sie ze grafika tez bedzie niezla grzalka - ten gf6800.
Zauwaz takze (zakladam ze czasami bedziesz chcial pograc na tym notebooku)
ze nie ustawisz w grach natywnej rozdz. dla tego notka (czyli 1680x1050) a
max
1280x1024 - wiec ciekawe jest takze to jak przeskaluje sie obraz do tej
rozdzielczosci.
Podsumowujac - kupil bym raczej porzadnego firmowego notka na Centrino niz
to co zaproponowales.
zbylu