Re: Modem adsl

Autor: Demostenes <demostenes.1_spam__at_neostrada.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 23:28:04 MET

> Dziwne natomiast ze jak kupuje fax to moze telefonowac :-D

A to przypadkiem nie jest telefax? :p

Miałem kiedyś stary fax i nie miał telefonu wbudowanego w siebie... :(

Nie przeczę, że hybrydy modemowe mogą istnieć, ale już lepiej kupić jakiś
fax modem pentagramu za 20-50 PLN i już wszystko jest dobrze...

W sumie to i sam chciałbym, aby modemy ADSL'owe mogły dzwonić, ale to byłby
troche wiecej elektroniki w środku i jeszcze dodatkowe gniazdo RJ, lub filtr
wbudowany.

--
Pozdrawiam, Demostenes.
(skasuj _spam_ z adresu)