Re: Zestaw do 8 tys zł - co polecacie

Autor: Hubertus <hubert_at_maps.wirtualny.dzierzoniow.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 23:22:54 MET

polecam się leczyć :)
za 3 tys spokojnie kupisz wydajny sprzet (sama skrzynka) na której nic sie
nie bedzie zacinac - w lipcu kiedy ceny sprzetu sa najniższe sprzedasz czesć
zawartości skrzynki i kupisz za polowe ceny z dziś coś 2 x mocniejszego - do
tego zakup sobie coś co da sie mocno krecic oraz bardzo wydajne chlodzennie
ale jeśli chcesz zaimponowac kolegom z 7b swoim wynikiem w 3dmarku to moja
opinia sie tu nie liczy

ps. ten koles co poleca super sprzet z monitorem za 5 zł mnie rozbroił :)
zawartość skrzynki wymienisz po góra 3 latach bo bedzie to juz szmelc (drogi
ale szmelc)
monitor kup sobie conajmniej 19 cali z gornej półki - posłuzy ci z 5 lat - a
oczy sa tylko jedne