Re: Jaka plyta pod Prescotta 3.2 s478...????

Autor: matti <matti__at_tenbit.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 22:48:06 MET

> Eeee tam wejdzie do budy i QVC120 o ile masz middle tower.
> Looknij u mnie:
> www.namyslow.net/qvc120_1.jpg
> www.namyslow.net/qvc120_2.jpg
> www.namyslow.net/qvc120_3.jpg
> www.namyslow.net/qvc120_4.jpg
> www.namyslow.net/qvc120_5.jpg

problem w tym ze mam big towera DA 01-SLD i mam polke tuz nad plyta ..duzo
nizej niz u ciebie..Fakt faktem ze na abicie jest inaczej umiejscowiony
socket i moze rzeczywiscie jest szansa ze to wejdze ...tymbardziej ze na
stonie zalmana jest na liscie kompatybilnosci ic7max wiec..plyta o tym samym
layoucie....ale chetnie bym sie utwierdzil w przekonaniu przez
zakupami..wiec jakby ktos mial w tej budzie zalmana to please o info...

ps dzieki Mariusz za zmeczenie materialu...danke....respect