Re: Dwa tunery TV w jednym komputerze

Autor: <user_at_domain.invalid>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 22:23:24 MET

Big Jack napisał(a):
> W wiadomości: news:41c733ab$1@news.home.net.pl

> Obawiam się, że może być problem. Jak wyobrażasz sobie zmuszenie karty
> graficznej do wyświetlania dwóch różnych programów? A co z dźwiękiem?
> Mam rozumieć, że to czysto akademickie rozważania?
> Big Jack

Jezeli akademickie rozwazania to czy mylnie rozumiuje ze obraz z krat TV
jest tak samo rzucany na ekran jak np. plik video? Jezeli tak to nie
widzie problemu aby wlaczyc dwa okienka ekranie i ogladac dwa kanaly. A
jezeli to radeon to obraz na dwa monitory rzucic i zrobic ... a tego to
juz nie wiem bo nie bawilem sie w dwa monitory nigdy na raz:)

Pozdrawiam
Moriturus:)