Jaka plyta pod Prescotta 3.2 s478...????

Autor: matti <matti__at_tenbit.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 21:19:14 MET

Witam....

Probuje sie upewnic w przekonaniu ze dobrym wyborem bedzie Abit IC7- chyba
najtanszy rozsadny 875p na rynku...a moze sie myle..co polecicie...moze nie
ladowac sie w to i kupic cos na 865pe...procka wlasciwie juz mam wiec odpada
ewentualnosc zakupu plyt na lga775...
Ten abit troche mnie straszy coolerem na northbridge'u ...pewnie niezle
swidruje..no i brak lanu troche dziwny..ale to jeszcze do przezycia...

Raczej odpuszcze sobie asusy z racji ceny..macie moze jakies inne sugestie??

pzdr...
matti