Re: dysk 2MB a 8MB cachu-odczuje roznice??

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 20:41:51 MET

Sam już nie wiem co mam kupić!Czytałem archiwum i jedni piszą,że Samsungi
są "the best" inni ze to totalny szajs, jeszcze inni żeby kupić WD,inni że
Maxtora itd. itd.
Niech bedzie że kupię z 8MB cachu, napewno nie bedzie gorzej niż z 2MB,ale
czy napewno Seagate?Pare lat temu Barracudy to był pewnego rodzaju przełom
a teraz...?Dyski różnych firm raczej pracują tak samo bezgłośnie,więc
"hałas" jako kryterium raczej odpada.Szczerze wam powiem że nie mam
pojęcia jaki mam kupić dysk.Mam około 260zł więc napewno bedzie to 80GB,
ale co dalej???
Co powiecie na tego Seagate'a??

O właśnie a tak na marginesie, jak myslicie czy ceny sprzętu po świętach
zaczną spadac??Inne lata zawsze tak było że przed świętami ceny szły w
góre a po Nowym Roku spadały.No ale teraz jesteśmy w Unii :) i nic nie
wiadomo.Chyba że wiadomo a ja nie wiem ;) .Jeśli ktoś może coś powiedzieć
na ten temat to bardzo prosze ,bo oprócz kupna dysku nosze się z zamiarem
zmiany płytki,procesora i grafiki.

ps. wielkie dzieki za wszystkie posty :)

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)