Re: minimum sprzetowe na serwer

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 20:34:13 MET

Jasper [ SZN ] wrote:

> Witam
>
> Mam takie pytanie jak w topicu.a wiec.Chce z kilkoma znajomymi ( ok 10
> osob ) zalozyc siec osiedlowa z dostepem do internetu.Siec bedzie oparta
> na switchach , a sygnal to bedzie Dsl 1 MB..teraz pozostaje kwestia
> sprzetu na serwer jak najnizszym kosztem.a wiec ..macie jakies propozycje
> ?? bede wdzieczny za pomoc;-))

To zalezy, czy chcecie tylko dzielic lacze czy moze chcecie tam ustawic
jakies uslugi (mail/www/ftp).
Jesli tylko dzielic lacze, to wymagania sa bardzo niewielkie (freesco
odpalalem kiedys na 486 SX, chociaz trzeba przyznac, ze nie pracowalem w
sieci zarzadzanej przez taka torpede ;) ). Jakby nie bylo - nie
potrzebujecie wiele. moze jakies slabe pentium 1?
Jesli natomiast zalezy wam na jakichs dodatkowych uslugach - to nie ma
gornej granicy i sami musicie sie zdecydowac. osobiscie koncentrowalbym sie
w takim wypadku na dolozeniu mu pamieci.

--
This sentence is false.
Pozdrawiam