Re: lepiej 2x 256 czy 1x 512???

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 19:49:49 MET

EP napisał(a):

> W przypadku platformy socket a różne rzeczy się dzieją, ale przeważnie dual
> zwiększa wydajność, lecz to zwiększenie jest takie nieznaczne, że właściwie
> nie odczuwalne i pomijalne. Pół żartem, pół serio można powiedzieć że
> największa różnicą w dualu pod athlonaxp jest podczas uruchamiania
> komputera, kiedy ci pisze "dual" zamiast "single" ;)

no dobra wszystko jasne, ale dlaczego tak się dzieje?
dlaczego tą różnicę odczujesz pod platformą p4 a nie odczujesz na amd?

> Jesli ktoś ma platformę z amd to styka jedna kostka, jeśli ma p4 z chipsetem
> dwukanałowym, warto kupić dwie kostki. Wzrost wydajności jest bardzo
> znaczny, zresztą gruba większość płyt pod p4 (pomijając miniatx itp) ma 4
> sloty na pamięci ddr, więc kupująć 2x256mb nie stracisz możliwości
> rozbudowy, bez problemu dołożysz np 2x512mb w pryszłości ;)

miła wypowiedz ale nadal nie odpowiedziałeś mi na pytanie....
może zadam je w rozszerzonej formie...

Dlaczego tak się dzieje że P4 przy dualu ma większą wydajność niż przy
single, a dlaczego tak sie dzieje ze amd przy dualu ma "największa

--
[B7] Yarii
yarii.at.wp.dot.pl