Re: Sterownik do GeForce 4 Ti 4200 64

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 19:17:16 MET

Chichotek wrote:

> Sciagnij nieco starsze z serii 4x.xx lub 5x.xx, zainstaluj i potestuj które
> Ci najbardziej odpoaiwadają.

Sterowników serii 4x w ogóle nie polecam: mam na nich (Gainward) same
problemy, np. brak napisów przy odtwarzaniu DVD (nieważne jaki soft
- sprawdzałem np. PowerDVD oraz WinDVD...)
Stery serii 5x działają, ale dopiero w 6x poprawili niektóre problemy
z grami... Osobiście używam właśnie 61.77 (nie mam pojęcia, czemu nie
udało Ci się ich zainstalować ~;-|
Zamierzałem niedawno przetestować 67.03 - ale na razie nie mam czasu...

P.S. Przy okazji: zastanawia mnie jeden problem: na tych samych sterach
w Win9x potrafię okno nakładki/VMR rozjaśnić na maxa, ale w Win2000
karta reaguje dopiero od połowy (na maksymalnym rozjaśnieniu nadal
mam czarny obraz - muszę korygować ustawieniem CODECów ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|