Re: Dłuższe taśmy do HDD

Autor: Eneuel Leszek <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console9>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 18:56:12 MET

"Wieslaw Lubas" cq70ak$5pb$2@opal.icpnet.pl

> ROTFL ;-)

A słów kilka więcej?
Ani nie zmniejsza to transferu, ani nie powoduje to błędów. :)
I chyba dysk się od tego szybciej nie zużywa, ani głośniej nie
pracuje, nie grzeje się mocniej itd. :)

Teraz akurat mam podpięty do końcówki drugi dysk, ale czasami
komputer pracuje tylko z jednym dyskiem. :) Bywa też (ostatnio
bardzo często) że koniec tasiemki jest podpięty do dysku, ale
dysk ten nie jest podpięty do zasilania. :)

E. :)