Hub USB 2.0 - przesyłanie napięcia

Autor: topjes <nie_at_da.rady>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 18:04:58 MET

Witam,

Kupiłem ostatnio Hub USB 2.0 z zewnętrznym zasilaczem. Efekt jest taki, że
kiedy po podłączeniu huba do komputera i poprzez zasilacz do kontaktu - po
wyłączeniu komputera hub przekazuje napięcie na płytę główną (świeci się
czerwona dioda od HDD na obudowie cały czas po wyłączeniu komputera). Nie
wiem czy to zbieg okoliczności - ale kilkanaście dni temu uszkodziła mi się
płyta - uszkodził się konkretnie BIOS.
Czy taki hub nie powinien być jakoś zabezpieczony aby nie wzmacniał sygnału
kiedy na wejściu do huba (na kablu od kompa) zanika napięcie? Czy też może
nie jest to żadnym problemem?

pzdr
topjes