jeszcze raz RAID problem

Autor: marcind <marcind10_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 17:45:13 MET

probuje stworzyc sobie maciez raid Mirror (2*80G WD [takie same] )
wszystko ladnie sie tworze maciez, formatuej i nie ma najmniejszego
problemu;
jednak gdy instaluje windowsa 98 (taki wlasnie jest mi potrzebny :] )
wyskakuje mi blad zapisu
w trakcie scanDiska gruntownego od samego poczatku wylatuj mi BadSectory
(chociaz nowy dysk moze sie zdazyc :])
jednak kiedy rozpiolem maciez i scanuje kazdy dysk z osobna nie znajduje na
nich zadnych bledow;
ponownie zlozylem maciez i ponownie mam BadSectory w tych samych miejscach;
nawet nie wiem ktory dysk oddac do serwisu bo na rozpietychg dyskah nie
znajduje zadnych bledow!

czy ktos ma moze jakis pomysl ??