Re: przenoszenie maciezy RAID Mirror na dugi kompueter

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 16:36:08 MET

marcind <marcind10@wp.pl> napisał(a):

> czy ktos z grupowiczwo przenosil moze maciez na inny komputer:
> chcabym zbudowac sobie mirror na jednym komputarze, zainstalowac system i
> wszystko co jest potrzebne;
> a nastepnie przeniesc to wszystko razem do drugiego komputera.

Jeśli tym systemem jest Windows.. to czarno widzę przeniesienie go
do kompa z innymi bebechami ;-)

> oczywiscie jesli maciez zadziala i bedzie sie dalo to zrobic to bede
> musial doinstalowac to i owo do dugiego kompa jednak nie to jest problemem
> pytam sie jedynie czy wystarczy po zainstalowaniu na jednym kompie
> przeniesc kontroler do drugiekokompa i maciez juz bedzie dzialac z
> niezmienionymi danymi ??

Tak.

Nie przenosiłem nigdy dysku systemowego. Jedynie "magazyny danych" .
Konfiguracje różne. Między innymi 4 x 200GB w RAID0 ;-). Nigdy nie
było problemu.

--
Wojciech "Mancer" Przybysz
Sprzedam Octavie 1.8 Turbo VTG 300KM+