Re: Płytki DVD-R Vobis - ile są warte ?

Autor: Grzesiek S. <gstepien_at_tralalala.poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 14:01:10 MET

Użytkownik "dżej-dżej" <no.mail@no.spam.pl> napisał w wiadomości
news:cq5564$bov$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> VOBIS teraz promuje bardzo tanie płytki CD-R i DVD-R....

Kupiłem DVD-R zapakowane 5 szt. w folii. Dało się nagrać tylko na dwóch i
to w nienajlepszej jakości. Zaskoczony nie byłem już po rozpakowaniu i
obejrzeniu powierzchni płyt. Nie wiem jak to wytłumaczyć ale ale na stronie
przeznaczonej do nagrywania (błyszczącej) jakby odciśnięta była etykieta z
sąsiadującej płyty. Tak jakby były zapakowane przed wyschnięciem
vobisowskiego nadruku czy coś w tym stylu. Tak sobie to tłumaczę bo na
pierwszej płycie (tej która nie sąsiadowała z żadną inną) nic nie było (ta
m.in. się nagrała). Inna która została nagrana ma widoczny obszar opuszczony
przez nagrywarkę. (okrąg szer. ok. 2mm). Zdecydowanie nie polecam tych płyt.

--
Zanim zapytasz na grupie proponuję sprawdzić czy wcześniej ktoś tego już nie
zrobił - może nawet dostał odpowiedź.