Re: zewnetrzy HDD - bez zasilacza

Autor: azbest <marxjo_at_u2.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 13:24:33 MET

> Dobre pytanie. O tym nie pomyślałem, ale już sprawdziłem (dla modelu
> ME-600). W trybie Host Mode (zgrywanie danych z aparatów, nośników
> Pen Drive czy MP3 playerów) obsługuje FAT12/16/32. W trybie Device
> Mode (kieszeń na dysk) dodatkowo współpracuje jeszcze z NTFS. Dla
> mnie to niemal idealne rozwiązanie (połowiczną obsługę NTFS jakoś
> przeboleję).

a nie pamietasz poczatkow sieci bezprzewodowych ?
tez wszystko bylo pieronsko drogie, transfery nie te, bezpieczenstwo zerowe

a teraz ? predkosci dorownuja ethernetowy kablowemu (802.3h - 108 Mb/s),
szyfrowanie AES, WEP, WPA, karty z natenka juz dla przecietnego zjadacza
chleba.

Poczekaj jeszcze jakis czas jesli mozesz, bo to dopiero - zaryzyjkuje -
niedopracowane rozwiazania. Nie wszystko zloto co sie swieci...