Re: Mam Radeona 9600XT

Autor: Bartek <skrayny_at_tlen.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 13:23:25 MET

> Z HIV Life 2 nie mialem problemow i to na maksa wszystko bylo, moze
> dlatego,
> ze Pentium 4 2.8 HT. Przycina mi sie tylko do tej pory DOOM 3 i tez z
> wszystkim na maksa,
no to ja sam nie wiem.Ja na moim bartonie 2500 bez względu czy chodzi
nominalnie czy jako 3200 i karta szafirka9600xt + 512 ramu jak ustawie na
maxa z aa4x to zaczyna niezle przycinac w D3. No i troche Ci nie mogę
uwierzyć ze na 4 potokach Ci to chodzi bardzo płynnie. (moj brat na 8
potokowym modowanym R9500 też miał rwanie przy aax4 ale sądzę że to głownie
z powodu taktowania GPU.). A w HL2 też nie jest idealnie ale jak sie
poustawia odpowiednio detale to spokojnie da się grać i czerpać z miodności
gry:) Chyba najlepiej z wypróbowanych gierek ta karta zachowywała sie na
FarCry.

bartek