Re: Boot manager

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 12:40:14 MET

"maf" sa7ds01qsi846r3epcu1eafei7m06s3rhr@4ax.com

> Niby NTG, ale dlaczego lepsza?

Zapytaj Michała Kaweckiego.
W wielkim skrócie: Fdisk /mbr nadpisuje
o cztery bajty więcej niż fixmbr. I nadpisanie
tych czterech bajtów może spowodować, że WXP
pogubi się w literkowaniu na przykład i trzeba
będzie ustawiać literki od początku, ale nie
tylko owo deliterkowanie ;) grozi.

E. :)

> --
> / / //-//- maf :: Koniec i bomba, a kto czytał ten trąba (Witold G.)

Postscriptum: Signaturkę posyłam na pl.rec.ascii-art.