GF2 MX200 PCI i płyta BX

Autor: www772 <www772_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 10:03:28 MET

Witam
Mam problem z kartą GF2MX200 PCI i płytą Fic VB-601 na BX.
Po włożeniu karty BIOS jej nie wykrywa (jeden długi i dwa krótkie piski).
Dotychczas używałem karty AGP (Riva ZX 8MB). W BIOSI-ie ustawiłem Init Display
First: PCI.
Wgrałem "najnowszy" (1999r.) BIOS ze strony producenta i dalej nic. Sloty PCI są
sprawne i karta też (sprawdzałem na innym kompie)
Ma ktoś jakiś pomysł co z tym dalej zrobić?
Uprzejmie prosze o wskazówki bo mi się już pomysły skończyły :)

Pozdrawiam.