Re: Dobór laptopa

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 03:51:56 MET

B.Paciorek wrote:

> Więc zakładam teraz filtr- prosze skorygujcie go, jeśli łaska, co
> jeszcze powinienem w nim dołożyć albo z czego zrezygnować;
> 1. System conajmniej WinXPHome
> 2. Minimum 256RAM
> 3. Minimum combo DVD/CD-RW
> 4. Conajmniej dwa lata gwarancji
> 5. Czytnik kart pamięci wbudowany - ale niebede się upierał

1. spokojnie wystarczy.
2. wziac 512 mb i notebooka ze zintegrowana karta (powinnno sie cenowo
zrownowazyc, grafiki mocnej nie potrzebujesz a zyskasz pamiec)
3. wedle uwazania
4. tak
5. jak potrzebny

co do procka - mam athlona i sobie chwale.

co do ceny - znajdz kogos kto wybiera sie/wraca z USA. obecnie to juz
nie jest cos dziwnego, a krajowe oddzialy wielkich tego swiata maja
bandyckie marze. Kupisz znajomemu za 2k pln kompa o jakim piszemy.

WL