Re: Karta graficzna ? a moze cos innego?

Autor: adam <a_at_a.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 21:54:52 MET

Ostatnio miałem podobne problemy (w sumie to jeszcze się tego nie pozbyłem)
i wygląda mi to jednak na problemy z płytą. Ale nie można oczywiście
wykluczyć grafiki. U mnie literki i cyfry robiły się jakies na wpół
przezroczyste, zanikały, albo po prostu centralnie wyskakiwała sieczka na
ekranie (jakby wszystko pociąć w drobniutkie puzzle i rzucić na ekran).
Denerwujace było to, że nie za każdym razem się to badziewie robiło.
Kartą był Radeon ale płyta to tylko marny Asrock. Co zrobiłem? Zmieniłem
kartę na Nvidię. Problem pozostał. Zmieniłem na zwykłą kartę PCI (żeby
sprawdzić czy to może gniazdo AGP). Dupa, problem pozostał. W tym wypadku
nie widże za bardzo wyjścia jak to, że kłopot jest po stronie płyty.
Pamięc sprawdzałem na samym początku i była O.K.

Pozdrawiam

adam-ek