Re: SLI 6600GT x2 czy 6800GT

Autor: EP <fhccbeg_at_vagryvafvqr.cy>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 20:31:12 MET

Użytkownik SinusX spłodził:
> NIe do konca bo za rok 1-2 podczas modernizacji dokupie naprzyklad za
> kilkaset zlotych druga 6800 i bede mial wydajnosc zwiekszona o
> kilkadziesiat % za miast wydawac 2kpln na nowa karte

Jak kupisz soie teraz 2x6600gt to nic w przyszłości nie wsadzisz.

Możesz czekać 10 lat i kupić za jedną wypłatę 30 kart gf6800gt ;) A z resztą
o minusach sli to jest na necie trochę, grach które pracują wolniej, albo
się wysypują też. Widziałem przypadki, gdzie w sli gra chodziła wolniej. Na
prawdę chcesz się w ten bajzel pakować? :)

--
P4 3400Mhz LGA775 * 2x512MB DDR2 533Mhz * Asus P5AD2 Premium