Re: Czy "AOC 9k+" to dobry monitor???

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 15:50:09 MET

Dnia Sun, 19 Dec 2004 15:04:05 +0100, Paulie napisał(a):

> To jak- w miarę dobry ten AOC czy beznadziejny???
Widziałem wersję 7k+ (czyli 17") AOC (chciałem takiego kupić) i muszę
przyznać że po kilkunastu minutach zabawy z OSD geometria była
ustawiona niemal perfekcyjnie, kolorki ładne i soczyste a obraz ostry.
Później jednak dołożyłem nieco pieniążków do jeszcze lepszego miro na
diamondtronie NF (mniam). Jeżeli topowa siedemnastka tego producenta
była dobra, to 19" też powinno być OK (oczywiście przed zakupem
należałoby taki monitorek obejrzeć). Jeżeli myślisz o 19" i chcesz
wydać jeszcze mniej niż na AOC, to polecam coś z monitorów miro, np.

> Dodam już całkiem na koniec, że obecnie cierpię
> 7 letniego Goldstara 15- calowego :-P
Ja się kiedyś przesiadałem z Hyundaja 5 letniego 14" na siemensa 17" i
dla mnie to był szok. Przesiadka z siemensa na miro już szokiem nie
było, ale różnica w jakości obrazu była sporawa.