Re: Klawiatura!

Autor: Kenickie <kenickieSPAMEROMSMIERC_at_box43.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 15:20:54 MET

> A przypadkiem bufor klawiatury nie jest na płycie? Coś mi się wydaje, że
> jednak jest i zmiana klawiatury na nawet przepłaconą z M$ niewiele da. Ja
> bym raczej do biosu np. zajrzał i zmienił parametry klawiatury. Jest tam
> opcja która ustawia liczbę pobieranych klawiszy na sekundę. Może to
pomoże,
> chociaż w XP powinno to też być.

Ale tu niekoniecznie chodzi o bufor. Niektóre klawiatury mają dziwny układ
sterujący. Nie pozwala on na jednoczesny odczyt więcej niż 2, 3 klawiszy
wciśniętych jednocześnie. Często nawet kombinacja dwóch klawiszy blokuje
klawiaturę. I nie chodzi tu o kontroler na płycie (swego czasu długo
testowałem najróżniejsze klawiatury dobierając je pod kątem grania).

Pozdrawiam

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
kenickie<at>box43<kropek>pl