Re: Klawiatura!

Autor: Tomek <loli_pop_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 15:19:01 MET

> Mam klawiature LOGITECHA... Gdzie mam znalesc to PC SPEAKER? A moze cos
> trzeba
> tam poprzestawiac w klawiszach trwalych... Odpiszcie jeszcze. Dzieki!

PC speaker siedzi w obudowie, ale to kiepskie rozwiazanie, zeby nie
piszczalo, bo czasami przy
blednych uruchomieniach p glowna piszczy wyrzucajac rodzaj bledu (brak ramu,
k graf itp.),
wiec cos za cos.

Musisz wiedziec, ze klawiatura nie ma wielu stykow (chyba od tego to zalezy)
i nie moze zczytywac
wiecej niz 2 klawiszy na raz, poza tym rodzaj klawiatury nie ma tu chyba
znaczenia.