Re: Czy dysk bez dwóch szpilek będzie działał?

Autor: Marcin <marcinadamiec_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 12:31:48 MET

Marcin wrote:

> Wityam
> Dostałem dysk któremu brakuje dwóch szpilek w które wtyka się kabek ATA a
> trzecia jest ale też jest urwana. Mam pytanko czy po podłączeniu tej
> jednej ten dysk może ożyć czy nie ma szans i nie opłaca się bawić. Znajomy
> który mi go dał mówił ze chodził bez tych dwóch ale zamulał. Dodam jeszcze
> że bios go nie wykrywa.
> Pozdrawiam
> marcin

Ja poradziłem sobie z takim problemem bez lutowania, do wtyczki na tasmie w
odpowiednie miejsca wlozylem nowe szpilki, zrobiłem je z cienkiego
stalowego drutu, długosć dobrałem eksperymentalnie a dysk dzialał długo i
szczesliwie. Trzeba jedynie pamietac zeby tej tasmy nie podłaczyc do innego
napedu. A bawic zawsze sie oplaca ;-)
pozdrawiam