Dziwny problem z zegarkiem w PC.

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 11:20:11 MET

Witam.

Od wczoraj nęka mnie dziwny problem. Po włączeniu komputera i ustawieniu
prawidłowo zegarka zauważyłem, że tenże zegarek się straszliwie spieszy.
W 10 sekund spieszył się około sekundę. Dzisiaj jest jeszcze gorzej, w
30 minut nakręcił dodatkowe 5 minut, a potem zrobił mi niespodziankę i
samoczynnie przestawił się o jakieś 3-4 min do tyłu. Teraz oczywiście nadal
się spieszy. Na myśl przychodzi od razu bateryjka, ale ustawienia trzyma,
a i z datą problemów nie ma. Czy ktoś miał podobny przypadek lub wie co
to może być? Płyta to MSI K7N2-L.

--
Pozdrawiam
Peeter