Re: temperatura durona a cooler arctic z TC

Autor: Kamis <przepraszam1_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 10:23:50 MET

> Także jeśli tak jak w twoim przypadku temp. utrzymuje się na
> zadowalającym poziomie - sytuacja jest bliska ideału.

nie jestem pewien czy temp wokol 49 stopni przy zegarze 1300 jest bliska
idealu? byc moze ze faktycznie redukcja halasu zostala zminimalizowana do
minimum (obecnie nie slysze roznicy, wiec dB zostaly prawdopodobnie obnizone
po przecinku), no ale ta temperatura jest dla mnie wysoko niepokojaca. nie
ma roznicy czy komputer chodzi 10 minut czy 3 dni, w obu przypadkach
zauwazylem taka sama temperature.

pozdrawiam
Kamil