Re: Win XP i zmiana płyty gł

Autor: MariuszH <marhuz_at_zwm.punkt.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 08:11:31 MET

Użytkownik "Jacek" <kontobjm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cq326j$74a$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Chcę zmienić płytę gł z Mercury KOB 815 ep na Epoxa 4. Przy okazji
Celerona
> 700 na Celerona 2 GHz.
> Czy czeka mnie instalacja wszystkiego od nowa jak leci, czy jest szansa,
że
> stary system ze starym dyskiem pójdzie na tej nowej płycie?
>
> Jacek

Jeżeli Windows98 to zechce płytę instalacyjną i dalej jakoś pójdzie.
Jeżeli XP to może być trudno. Raczej się nie uruchomi. Można wtedy spróbować
"odświerzyć" system instalując XP po wykryciu że jest poprzednia wersja.
A tak wogóle to najlepiej przeinstalować wszystko od nowa :)

Pozdrawiam
MH